thelifeofelsa.blogg.se

Följ mig och mitt liv via bloggen. Bor tillsammans med min sambo i lilla Strömsund. Jobbar som spring vikarie på dagis. Finns inte så mycket mer att säga egentligen ;)

3:e gången gillt?

Publicerad 2013-12-08 05:38:24 i Allmänt,

Igår kväll skrev jag ett ganska långt inlägg om gårdagen och lite funderingar kring det. Och så lyckades jag radera sk * ten!
Sen skrev jag ett nytt som inte blev lika bra men liksom fick duga, då funkade det inte att lägga upp den -.-

Jag skrev om att C följande med mig till fjöset och att det är så kul när dom som inte är van att vara med berättar hur dom ser allt.
Dock skrev jag lite mer beskrivande igår, men nu måste jag hinna till jobbet så blir mer en sammanfattning ;)

away pigan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela