thelifeofelsa.blogg.se

Följ mig och mitt liv via bloggen. Bor tillsammans med min sambo i lilla Strömsund. Jobbar som spring vikarie på dagis. Finns inte så mycket mer att säga egentligen ;)

En måndag

Publicerad 2013-12-09 20:35:28 i Allmänt,

Klar med 3:e jobbdagen av 7 och det har varit en ganska lugn dag.
Mjölkningen flöt på och vi fick en liten kalv :)

På timmarna gjorde jag mannagryns gröt, S skulle testa om hon gillade den sortens gröt.. Det gjorde hon inte, hennes min var galet rolig ;)
Vi köpte även en pepparkaksdeg och mumsade i oss halva på ca en kvart :p

Förresten så kommer jag att blogga minst en gång om dagen. Kommer mest bli korta inlägg eftersom jag mest bloggar från mobilen. Men det är bara att kolla lite då och då om jag har skrivit då det är lite drygt att länka på fb från mobilen ;)



Degen är faktiskt godare än kakorna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela