thelifeofelsa.blogg.se

Följ mig och mitt liv via bloggen. Bor tillsammans med min sambo i lilla Strömsund. Jobbar som spring vikarie på dagis. Finns inte så mycket mer att säga egentligen ;)

Hello!

Publicerad 2013-12-11 07:31:41 i Allmänt,

Det har redan varit in fler stycken på bloggen och klockan är bara halv 8!
Det är faktiskt skit kul! :-D
Och så har jag fått beröm också, vilket gör att jag vill skriva små inlägg hela tiden :)

Står återigen och mjölkar. Mina fina damer sköter sig fint än så länge så därför kan jag skriva lite ;)

Har tänkt mycket på hur svårt bönderna har det nu. Att folk säger att dom vill ha närproducerat och sen går dom och köper dansk fläskfile för att den var ju såå billig.. konstigt då? Dom grisarna lever plågade i 5 år för att sen slaktas utan bedövning!
Skärpning svenska folket!
Kommer skriva ett mer ingående inlägg med fakta/källor senare :)

ingen bild idag dock, tar sån tid att ladda upp från jobbet :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela