thelifeofelsa.blogg.se

Följ mig och mitt liv via bloggen. Bor tillsammans med min sambo i lilla Strömsund. Jobbar som spring vikarie på dagis. Finns inte så mycket mer att säga egentligen ;)

Mitt i mjölkningen

Publicerad 2013-12-10 07:30:09 i Allmänt,

Just nu står jag och mjölkar ;)
Det är lugnt och skönt för tillfället så jag tänkte skriva en rad eller två.
Fast snart blir dom nog klar så kommer få skriva lite när jag har tid ;)

Vilket jäkla väder det var när jag for till jobbet! Nederbörden var som färdig blandad slask.. Inte regn och snö utan varje droppe var en slaskdroppe. December i Jämtland? Jo ja tackar ja!

Ne nu måste jag jobba, korna ger mig stygga blickar ;)
Behövde dock bara avbryta skrivandet 4 ggr ^^



Julmust ^ ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela