thelifeofelsa.blogg.se

Följ mig och mitt liv via bloggen. Bor tillsammans med min sambo i lilla Strömsund. Jobbar som spring vikarie på dagis. Finns inte så mycket mer att säga egentligen ;)

Morgonstund har guld i mun.

Publicerad 2013-12-12 05:29:09 i Allmänt,

Sitter och dricker en kopp kaffe i hopp om att vakna till lite innan jobbet.
Trött som fasen av någon anledning :/ Kan bero på att jag jobbade helgen som var så min hjärna tror att det är helg nu ;)

Ska försöka komma ihåg att skicka in jobbtiderna idag på timmarna. Det är nämligen så att jag skriver upp hur jag jobbar och sen mejlar jag in det till Chefen. Jag glömmer typ jämt bort det och skickar in i sista sekund för att lyckas få lön i tid..

Kanske jag hinner få till ett inlägg om det där med svenskt vs utländskt mat också :)
Tycker det är bra att folk vet vad dom köper!

Of to the jobb!


mmm kaffe ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela