thelifeofelsa.blogg.se

Följ mig och mitt liv via bloggen. Bor tillsammans med min sambo i lilla Strömsund. Jobbar som spring vikarie på dagis. Finns inte så mycket mer att säga egentligen ;)

sockar

Publicerad 2013-12-14 14:03:00 i Allmänt,

Det tar tid att få till mitt mat inlägg känner jag! Men eftersom jag vill att det ska vara riktigt bra och ingående så måste jag ha tid och motivation till att sätta mig med det.

Så istället har jag skickat ett par sockar! Jag är löjligt stolt över att jag lyckades göra ett näst intill perfekt par^^ Jag trodde att det skulle vara jätte svårt och att jag skulle tappa intresset direkt. Men det var ganska enkelt när man väl kom igång :)

Ikväll ska jag dricka någon öl med C och syrran. Blir nog en väldigt lugn kväll, fast man vet aldrig med oss. Rätt som det är så kommer man hem kl 5 på morgonen ;)
Så snart blir det hopp in i duschen, fixa sig och sen gå igenom snöfall till världens bästa C :)

Vi får se om jag skriver något mer idag, annars hörs vi imorgon!



Varma fötter är glada fötter ;)

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2013-12-14 14:10:58

Nu förstår jag inte riktigt, menar du att vi inte kan vara lugna? ;-) Vi har ju ingen sambucca så vi blir säkert jättelugna ikväll, hehe <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela