thelifeofelsa.blogg.se

Följ mig och mitt liv via bloggen. Bor tillsammans med min sambo i lilla Strömsund. Jobbar som spring vikarie på dagis. Finns inte så mycket mer att säga egentligen ;)

tystnad

Publicerad 2013-12-20 10:58:49 i Allmänt,

Det blev väldigt tyst här känner jag.
Men den här veckan har gått så jäkla fort, dagarna har liksom åkt samman och nu är det helt plötsligt fredag!

Igår var det en ko som visa lite tecken på att kalva och eftersom jag nästan var klar med resten i fjöset så ringde jag till S och fråga om hon ville komma och titta. Det lät som hon tveka så jag tyckte att det kommer ju fler gånger. Hennes svar: "Jag håller på att kolla vilka kläder jag kan ta! Och jag måste gå på toa, tror du jag hinner de??"
I och med att jag sa att det var en kalv på G så hade hon hoppat upp ur soffan ;)
Och det var en väldigt fin kvigkalv! Jag fick hjälpa mamman lite för att hon skulle titta ut. Mamma var lite trött :)
Och så glömde jag att ta kort! :p

Så det får bli en bild på C mumsigaaffedrink ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela