thelifeofelsa.blogg.se

Följ mig och mitt liv via bloggen. Bor tillsammans med min sambo i lilla Strömsund. Jobbar som spring vikarie på dagis. Finns inte så mycket mer att säga egentligen ;)

idé brist!

Publicerad 2014-02-10 07:07:58 i Allmänt,

Ja, det är största anledningen till att jag inte skriver något.
Det händer inget spännande i mitt liv heller.
Jag jobbar och sover känns det som. Tiden bara försvinner och dagarna går ihop. Helt plötsligt är det en bit in på februari, va det inte jul nyss?

Fast något bra har hänt!
Jag och Sanna har börjat träna ^^
So far so good.
Vi är på gym 3 dagar i veckan och går svett promenader 3 dagar!
Det trodde ni inte om mig va ;)

Eftersom jag är på jobbet nu så blir det ingen bild, men det blev iaf ett inlägg :)

byyyeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela