thelifeofelsa.blogg.se

Följ mig och mitt liv via bloggen. Bor tillsammans med min sambo i lilla Strömsund. Jobbar som spring vikarie på dagis. Finns inte så mycket mer att säga egentligen ;)

en söndag

Publicerad 2014-11-16 10:52:50 i

Börjar med gårdagen.
Som vanligt när jag jobbat på veckan så tycker kroppen att sovmorgon till kl 7 är lagomt, jag hade gärna vaknat typ 8 iaf ;) 
Det blev en lugn och skön förmiddag innan jag mötte upp carro för fika på byn :)
Sen en sväng på dollar där vi verkligen gick igenom hela butiken ;p
Och på kvällen blev det skräpmat och myys med underbara sambon <3

Juste! Vi koka ihop "lite" kalvsylta också^^ 
Vi hade ca 6 kg kött/ben att koka så det blev en del och det blev jätte gott! :D 

Idag har vi tagit upp julsaker från källaren bara för att kolla vad vi har, längtar till december nu så vi kan sätta upp allt ^^

Vi får se vad resten av dagen har att erbjuda, vad ska ni göra? :)

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-11-16 11:03:12

Ja du, idag hoppas jag kunna inreda vårt nya sovrum. Men här sover sambon säkert i tre timmar till. Minst.

Svar: Du får ta och väcka honom då ^^
Elsa Mikaelsson

Postat av: Carro

Publicerad 2014-11-16 11:31:59

Tänkte försöka städa... Men vi får väl se hur långt jag kommer (sitter ju såklart i soffan med en bok just nu, surprising huh?) ;)

Svar: Jag har också fastnat där ;)
Elsa Mikaelsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela