thelifeofelsa.blogg.se

Följ mig och mitt liv via bloggen. Bor tillsammans med min sambo i lilla Strömsund. Jobbar som spring vikarie på dagis. Finns inte så mycket mer att säga egentligen ;)

sovmorgon

Publicerad 2014-11-19 07:17:20 i

Ligger fortfarande kvar i sängen fast jag varit vaken i en timme, börjar inte förrän kl 9 idag så då får man lyxa till det ;)
Igår jobbade jag 10 timmar, 7 till 17, för en som var sjuk :) på så sätt slapp man ringa vikarier som kan ta 30 min att göra och om man har tur kan någon jobba. Och jag tycker så mycket om både personal och barnen på dagis så mig gör det inget ^^
Fast jag var lite trött i huvudet på kvällen kan jag lova ;)

Idag då? Ja som sagt blir det jobb och jag har stängning så det händer nog inte så mycket mer :)

Äh! Har inge mer att skriva :p

Kommentarer

Postat av: rosen

Publicerad 2014-11-21 06:46:32

Ni kan ju alltid ringa lilla mig ;-)

Svar: Du var ju på humlan, annars hade jag inte tvekat ;)
Elsa Mikaelsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela